Friday, August 14, 2009

manusia ni hebat kan?


video neh aku dpt kat dlm metacafe....aku pun x pasti sejauh mana kebenaran brader neh buat bunyi gitar pakai mulut dia...siap goreng lagi tu....tabik spring l la aku kat brader ni....masa mula2 aku tengok hampir ternganga mulut aku....tp 5 saat selepas tu tutup balik....ehehe....sbb aku terpikir betul ke neh....tp lantak la kat dia betul ke tipu ke aku pedulik ape....x kaco idup aku pun....aku cume nk kongsi2 ape yg aku dpt je...maklum la....bende free...bukannye kena bayao pun kalau angkat tgn....hehe....

ok dh.. aku malas nk taip panjang2....wat lenguh tgn je....moral yg cube aku sampaikan dlm cite neh ialah kalau kita berusaha kita akan capai ape yg kita nk tp tu sume dh ade atas rail.....so usaha la kot mana pun...ehehe....sekian dari aku ......salamun alaika.

4 comments: