Thursday, September 3, 2009

spiderman dunia??


aku tertarik tul ngn berita yg aku bace kat surat khabar bru2 ni..seorg mamat salleh berjaya menawan menara KLCC stunggi 88 tgkt ..aku mmg kagum gak ngn kehebatn die ni..tp yg lebih mnarik perhatian aku skang ni adalah cane mamat ni leh panjat KLCC ni tanpa disedari pun oleh sape2?? pelik lah aku,jaga2 yg jage KLCC ni tidur ke pe? pkara ni sharusnya di pandang serius oleh pihak pengurusan KLCC sdiri coz benda ni da mjatuhkan imej pgurusan KLCC ..jaga bukan men ramai tp sorg pun xdpt tgkp mamat ni??hahaha..nmpk sgt la jaga2 KLCC ni makn gaji buta jer..haha..

agak2 nye pe tindakan mamat ni kene eh? tgk cam xde undang2 yg btul2 leh insafkn die je..byg la, sampai 4 bgunn die da dpt tawan..

6 comments:

  1. bkn jga2 xleh tngkp n xdr tp jga2 2 pk 2, 3 kali gak, bek aku pura2 xsdr, lau sdr, mmpus aku kn pnjt gak klcc 2 nk hlg mat salleh ni..hahahahaha

    ReplyDelete